Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(14)
Czytelnia (Kościuszki 6)
(11)
Filia nr 2 (Kilińskiego 8a)
(3)
Filia nr 3 (Rembielińskiego 11)
(1)
Filia nr 4 (Krzywoustego 3)
(1)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(2)
Filia nr 11 (Armii Krajowej 1a)
(1)
Filia nr 12 (Ciechomicka 68)
(1)
Filia nr 13 (Dobrzyńska 2a)
(1)
Autor
Chmielecki Michał
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Sielicki Leszek
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Walkiewicz Jacek
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bekas Robert
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Blount Jeb
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hollins Peter
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kraus Natalia Joanna
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Mougayar William
(1)
Mrówka Dorota
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romański Jacek
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szudejko Michał
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Wierzbicka Diana (tłumaczka)
(1)
Witkowska Magda
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żmigrodzki Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(27)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dyplomaci
(1)
Ekonomiści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie i menedżerki
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Samorealizacja
(4)
Sukces
(4)
Negocjacje
(3)
Cele życiowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samokontrola
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szczęście
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Baza danych rozproszona
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Blockchain
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Data mining
(1)
E-konsumenci
(1)
ESG
(1)
Edytorstwo techniczne
(1)
Etykieta językowa
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Humor
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja
(1)
Internauci
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Kariera
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kradzież dzieł sztuki
(1)
Kultura popularna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marzenia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Negocjacje międzynarodowe
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpoczynek
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pisanie kreatywne
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia decyzji
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samoopieka
(1)
Savoir-vivre
(1)
Scrum
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Sprawozdawczość niefinansowa
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Start-up
(1)
Stoicyzm
(1)
Storytelling
(1)
Strony WWW
(1)
Styl życia
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka pisania online
(1)
Wizyty i spotkania przedstawicieli władz
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kryminał
(1)
Powieść
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 339.138 (nr inw. 179398) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik dla małych i średnich firm w zarządzaniu środowiskowym. Wszystko, co musisz wiedzieć o raportowaniu zgodnym z ideą zrównoważonego rozwoju. Ochrona środowiska naturalnego i wpływ biznesu na jego stan to temat, który coraz intensywniej angażuje zarówno opinię publiczną, jak i instytucje zarządcze Unii Europejskiej. W efekcie pojawiają się przepisy nakładające na przedsiębiorstwa nowe obowiązki w tym obszarze. Takie jak choćby unijna dyrektywa CSRD, która weszła w życie w 2022 roku. W pierwszej kolejności obejmuje ona obowiązek raportowania zrównoważonego rozwoju przez duże przedsiębiorstwa (tzw. raportowanie ESG), jednak z uwagi na zasadę przejrzystości w łańcuchu wartości wymogi te są przenoszone także na ich dostawców i dystrybutorów a więc głównie małe i średnie firmy. Dla wielu podmiotów z sektora MŚP to nowy temat, a procedury okazują się niełatwe do wdrożenia. Można co prawda skorzystać z usług firm doradczych, ale ten rynek nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięty. Dodatkowo korzystanie z oferty doradztwa w zakresie zarządzania środowiskowego wiąże się zwykle ze sporymi kosztami. Optymalnym rozwiązaniem jest ta publikacja: wszechstronny przewodnik po zagadnieniach związanych z raportowaniem środowiskowym, skierowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Zawiera nie tylko teoretyczne podstawy, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą skutecznie zaangażować się w proces raportowania zgodnego z ideą zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 658.11 (nr inw. 185328) (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_181634 (nr inw. 181634) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w zglobalizowanym świecie, w któ,rym odległości między partnerami w rozmowach zdaje się wyznaczać jedynie prędkość łącza internetowego i ... ewentualnie ... ró,żnica czasu. Jednak to tylko pozory. Istnieje jeszcze jedna, w pierwszym momencie niewidzialna, a w rzeczywistości kluczowa przeszkoda, któ,ra, o ile do jej forsowania podejdziemy nieumiejętnie, może pogrzebać szanse na skuteczną wspó,łpracę administracyjną i biznesową z cudzoziemcami. Ta przeszkoda jest zbudowana z ró,żnic kulturowych. W ",płaskim świecie",, w któ,rym wspó,łdziała ze sobą tak wielu ludzi z ró,żnych stron świata, nie ma bardziej krytycznego i zarazem skomplikowanego tematu niż negocjacje i wspó,łpraca międzykulturowa. Obojętnie, czy strony określają cenę, warunki kontraktu, przekonują się nawzajem do kooperacji, określają budżet lub przełamują poważny impas ... znajomość odmienności cechujących daną nację odgrywa nieocenioną rolę. Jeśli zatem mamy być efektywni jako organizacje i jako jednostki działające w ramach tych organizacji, musimy się nauczyć myśleć i negocjować globalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.574 (nr inw. 185334) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_177755 (nr inw. 177755) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.574 (nr inw. 179389) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 331.1 (nr inw. 177550) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 7 (nr inw. 182340) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 336.76 (nr inw. 185671) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (nr inw. 15709) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W_181395 (nr inw. 181395) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress, copyright © 2020. - 291 stron : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W_176011 (nr inw. 176011) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 005.95/.96 (nr inw. 182083) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_172658 (nr inw. 172658) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_182992 (nr inw. 182992) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pełna moc możliwości / Jacek Walkiewicz. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 204, [3] strony ; 22 cm.
Wykład z 2012 roku, który odmienił sposób myślenia tak wielu osób, wpłynął także na samego Jacka Walkiewicza. Uczynił z niego osobę rozpoznawalną nie tylko w świecie biznesu, ale wręcz... na ulicy. Jak to na niego wpłynęło? Czego sam Jacek Walkiewicz nauczył się przez te dziesięć lat? Czym dziś chciałby się podzielić z uczestnikami TEDxWSB 2012? Tego się dowiesz z drugiego wydania książki, w którym autor rozwinął, uwspółcześnił i uzupełnił słynny wykład.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (nr inw. 60002) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa : praktyczne modelowanie organizacji / Jarosław Żeliński. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 120 stron : ilustracje ; 25 cm.
Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_183228 (nr inw. 183228) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przemoc psychiczna, nawet w jej łagodnej formie, to nadal przemoc.
Temat przemocy psychicznej jest niełatwy. Również dlatego, że wiele osób niesłusznie uznaje: "Skoro nie ma sińców, to nie ma mowy o brutalności". Co innego uderzyć kogoś pięścią, a co innego urazić go słowem, gestem, miną czy zachowaniem. Owszem, fizycznych skutków przemocy psychicznej nie widać. W każdym razie - nie widać ich od razu. Nie oznacza to jednak, że nie ma ona swoich konsekwencji. Ma, i to ogromne. Ofiary przemocy psychicznej mogą borykać się ze wstydem, z obniżonym poczuciem własnej wartości, wahaniami nastroju, lękiem i niepokojem, bezsennością, a także chorobami związanymi z chronicznym stresem. Problem z przemocą psychiczną jest także taki, że nie zawsze łatwo ją rozpoznać, a i sposoby ochrony przed nią bywają nieoczywiste. Tym bardziej - jeśli czujesz, że ktoś w Twoim otoczeniu jest sprawcą albo ofiarą przemocy psychicznej, ale nie masz pewności, czy to właśnie to, i nie wiesz, jak pomóc sobie lub komuś, kto jest dla Ciebie ważny - sięgnij po najnowszą książkę Doroty Mrówki i Jarosława Gibasa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (nr inw. 66591) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (nr inw. 24743) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_176484 (nr inw. 176484) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Cnoty Stoickie)
"Siła samodyscypliny" to książka, która ukazuje, jak panowanie nad sobą może prowadzić do prawdziwego życiowego sukcesu. Zawiera mądre przesłania, które od wieków inspirują ludzi do działania, niezależnie od trudności, z jakimi się spotykają. Autor, Ryan Holiday, przywołuje w niej mądrości stoików, które są aktualne nawet w dzisiejszym świecie, pełnym pokus i wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_13236.A (nr inw. 13236) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej