Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(2)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
Temat
Marketing
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_110715 (nr inw. 110715) (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [i in.]. - Wyd. 3 zm. i poszerz.,[dodr.]. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Temat
Symbol UKD (080)
339.13(075.8)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_115646 (nr inw. 115646) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej