Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(1)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(1)
Author
Dobrołowicz Michał
(1)
Kicińska Lucyna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Interwencja kryzysowa (psychologia)
(1)
Rozmowa
(1)
Telefon zaufania
(1)
Genre/Form
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Tu każda rozmowa jest na wagę życia. Media regularnie donoszą o rosnącej liczbie osób potrzebujących wsparcia psychicznego oraz o nieproporcjonalnie małej liczbie specjalistów, którzy mogliby go udzielić. Ten problem potwierdzają dane towarzystw naukowych, lekarze oraz sami pacjenci. Jednak istnieje też forma pomocy, o której mówi się zdecydowanie za mało. Jest nią telefon zaufania – szansa otrzymania profesjonalnej konsultacji, po którą należy „tylko” zadzwonić. W jaki sposób mówić o problemie, aby mieć pewność, że będziemy dobrze zrozumiani? Co sprawia, że rozmowa z konsultantem telefonu zaufania jest skuteczna, pomimo odległości dzielącej go od rozmówcy? Jak towarzyszyć komuś w szukaniu wyjścia z trudnej sytuacji? Odpowiedzi na te oraz wiele innych ważnych pytań znajdziemy w rozmowie Lucyny Kicińskiej, koordynatorki telefonów zaufania, oraz Michała Dobrołowicza, dziennikarza zajmującego się tematyką polskiego systemu ochrony zdrowia oraz profilaktyki. „Słucham. Rozmowy o telefonie zaufania” to pozycja dla każdego, kto naprawdę chce rozmawiać – mówić, aby zostać zrozumianym, i słuchać tak, aby być wsparciem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. W_184259 (nr inw. 184259) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 82-92 (nr inw. 64986) (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again