Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(1)
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Audyt wewnętrzny
(1)
Controlling
(1)
Marketing
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym. W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. W_181890 (nr inw. 181890) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. C 005.58 (nr inw. 184071) (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again