Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Author
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę niezbędną do sprawnego i efektywnego funkcjonowania we współczesnych organizacjach. Jego autorzy, doświadczeni eksperci w dziedzinie zarządzania, przedstawili w nim najważniejsze procesy i metody zarządzania. Kompleksowość tematyczna podręcznika czyni go doskonałym przewodnikiem w dzisiejszych niespokojnych, ale i ciekawych czasach, w których nieodzowne jest nowoczesne zarządzanie w oparciu o znajomość najnowszych trendów, koncepcji i metod. Pośród czterech głównych obszarów tematycznych zarządzania w podręczniku omówiono m.in. następujące zagadnienia: • Zarządzanie organizacją w ujęciu strategicznym strategia, główne koncepcje zarządzania, zarządzanie procesami, zasobami ludzkimi oraz finansami • Zarządzanie systemami informacyjnymi w ujęciu strategicznym systemy i technologie IT, zarządzanie danymi, technologie cyfrowe w ZZL • Wyzwania w zarządzaniu marketingowym i mediami marketing logistyczny, badanie satysfakcji klienta, własność intelektualna, media relations, zarządzanie informacją w kryzysie • Zarządzanie w sektorach gospodarki i przestrzeni społecznej zarządzanie instytucjami kredytowymi, zarządzanie logistyką, public affairs, public relations, lobbing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. C 005 (nr inw. 182347) (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again