Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Author
Karwowska Joanna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Recykling
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Niniejsze opracowanie dotyczy problematyki zastosowania rozmaitych rodzajów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi jako elementu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, a także poziomu wiedzy nabywców dotyczącej tej kwestii oraz ich postaw wobec poszczególnych typów takich opakowań, a zatem potencjału poszczególnych rozwiązań. (fragment wstępu) Ochrona środowiska jest obecnej rzeczywistości coraz istotniejszym elementem zarządzania przedsiębiorstwem oraz strategii produktów i marek. Dzieje się tak ze względu na regulacje prawne, jak przykładowo ograniczenia śladu węglowego czy wzrastające poziomów obowiązkowego recyklingu, a także z uwagi na wyraźnie rysujące się megatrendy i oczekiwania nabywców. Obie te kwestie znajdują odzwierciedlenie we współczesnych zasadach kształtowaniu opakowania produktu. Wpływają na to wolumen produkcji i znaczące ilości opakowań wprowadzanych na rynek, ale również coraz powszechniejsze wykorzystanie opakowania jako elementu różnicującego produkt oraz służącego komunikowaniu jego walorów. Niniejsze opracowanie łączy perspektywę marketingową z przeglądem podstawowej wiedzy technicznej na temat procesów stanowiących podstawę projektowania opakowaniania zgodnego z zasadami ochrony środowiska. Wiedza ta pomaga określić, które rozwiązania dotyczące środowiskowej komunikacji marketingowej uznać można za uprawnione i etyczne. Książkę należy adresować zarówno do pracowników naukowych zajmujących się problematyką opakowalnictwa oraz marketingu, jak i do praktyków z obszaru komunikacji marketingowej. Ponadto powinna służyć studentom różnego typu wyższych uczelni, którzy mają w swych planach studiów przedmioty związane z tą problematyką. [Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Lisińskiej-Kuśnierz, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. C 339.138 (nr inw. 183167) (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again