Sorting
Source
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
E-booki
(1)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Author
Woźniakowski Mariusz
(2)
Year
2020 - 2025
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Firmowa witryna internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Public relations
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. C 659.4 (nr inw. 177765) (1 egz.)
E-book
In basket
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again