Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Autor
Bernardelli Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Baseball
(1)
Dyplomacja sportowa
(1)
Lekkoatletyka
(1)
Piłka nożna
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Tenis
(1)
Łyżwiarstwo figurowe
(1)
Środki dopingowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja ma charakter popularnonaukowy poruszający tematy związane ze sportem, które dla ludzi młodego pokolenia są ważne, intrygujące lub po prostu warte uwagi. Oczywiście nie wyczerpuje to zbioru zagadnień, które budzą zainteresowanie współczesnego społeczeństwa w tak ważnym obszarze życia, jakim zawsze był i w dalszym ciągu pozostaje sport. Powinna dać jednak obraz uwarunkowań społecznych, prawnych, technologicznych czy natury logistyczno-organizacyjnej, które należy rozważać z perspektywy potencjału rozwoju poszczególnych dyscyplin sportowych. W 10 rozdziałach wskazane zostały kluczowe aspekty współczesnego postrzegania sportu, w tym rezygnacja z uczestnictwa w imprezach sportowych na żywo, znaczne ograniczenie liczby dyscyplin sportowych darzonych zainteresowaniem, poszerzenie roli mediów społecznościowych czy nowoczesnych technologii multimedialnych, inne preferencje związane z formą i czasem trwania przekazu z wydarzeń sportowych, jak również te ze zmianami demograficznymi i socjologicznymi we współczesnych, wysokorozwiniętych społeczeństwach. Ze względu na zarówno popularność tematyki oraz przystępny opis wybranych zagadnień, jak i wielowątkowy przegląd od historii, poprzez współczesne źródła literaturowe i internetowe, aż do przemyśleń i zarysowania problemów, z którymi właśnie przychodzi oraz przyjdzie się zmierzyć sportowi jako ważnemu obszarowi życia społecznego, książka powinna znaleźć szerokie grono odbiorców, spośród których na pewno warto wymienić kilka grup: studentów początkowych lat studiów szukających inspiracji w dalszym rozwoju intelektualnym oraz wyborze przyszłej ścieżki zawodowej odpowiadającej oczekiwaniom i zainteresowaniom, sympatyków sportu, chcących skonfrontować swoje postrzeganie z przemyśleniami przedstawicieli młodego pokolenia, ciekawych świata sportu kibiców pragnących poznać informacje z różnych obszarów okołosportowych, praktyków sportu, chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie marketingu sportowego i zarządzania w sporcie, z uwzględnieniem stosowanych podejść do współczesnych zagadnień i wyzwań stojących przed decydentami politycznymi i sportowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 796/799 (nr inw. 181501) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej