Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia (Kościuszki 6)
(1)
Autor
Karwowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Recykling
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Niniejsze opracowanie dotyczy problematyki zastosowania rozmaitych rodzajów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi jako elementu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, a także poziomu wiedzy nabywców dotyczącej tej kwestii oraz ich postaw wobec poszczególnych typów takich opakowań, a zatem potencjału poszczególnych rozwiązań. (fragment wstępu) Ochrona środowiska jest obecnej rzeczywistości coraz istotniejszym elementem zarządzania przedsiębiorstwem oraz strategii produktów i marek. Dzieje się tak ze względu na regulacje prawne, jak przykładowo ograniczenia śladu węglowego czy wzrastające poziomów obowiązkowego recyklingu, a także z uwagi na wyraźnie rysujące się megatrendy i oczekiwania nabywców. Obie te kwestie znajdują odzwierciedlenie we współczesnych zasadach kształtowaniu opakowania produktu. Wpływają na to wolumen produkcji i znaczące ilości opakowań wprowadzanych na rynek, ale również coraz powszechniejsze wykorzystanie opakowania jako elementu różnicującego produkt oraz służącego komunikowaniu jego walorów. Niniejsze opracowanie łączy perspektywę marketingową z przeglądem podstawowej wiedzy technicznej na temat procesów stanowiących podstawę projektowania opakowaniania zgodnego z zasadami ochrony środowiska. Wiedza ta pomaga określić, które rozwiązania dotyczące środowiskowej komunikacji marketingowej uznać można za uprawnione i etyczne. Książkę należy adresować zarówno do pracowników naukowych zajmujących się problematyką opakowalnictwa oraz marketingu, jak i do praktyków z obszaru komunikacji marketingowej. Ponadto powinna służyć studentom różnego typu wyższych uczelni, którzy mają w swych planach studiów przedmioty związane z tą problematyką. [Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Lisińskiej-Kuśnierz, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. C 339.138 (nr inw. 183167) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej