Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(1)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(1)
Autor
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu. - Wyd. 2 zm. [i.e.5]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 218, [2] s. ; 21 cm.
Temat
Symbol UKD (080)
339.13(075.8)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_111456 (nr inw. 111456) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (nr inw. 38204) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej