Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(16)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (Kościuszki 6)
(10)
Czytelnia (Kościuszki 6)
(4)
Filia nr 2 (Kilińskiego 8a)
(2)
Filia nr 5 (Karadzica 1)
(4)
Filia nr 7 (Piaska 5)
(1)
Filia nr 10 (Borowicka 3)
(1)
Autor
Gałązka Wiesław
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Mazur Marek
(2)
Anusiewicz Olgierd
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dolińska-Weryńska Dorota
(1)
Garlicki Jan
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karnowski Michał (1976- )
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kryszczuk Maciej
(1)
Lusińska Anna
(1)
Mazur Marek (nauki polityczne)
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Musiał-Karg Magdalena
(1)
Przybysz Łukasz
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Walczak-Duraj Danuta (1947- )
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wenzel Michał
(1)
Wiszniowski Robert (1968- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Kobieta
(2900)
Pop
(2386)
Klasyczna muzyka
(1714)
Język polski
(1459)
Dziecko
(1451)
Marketing polityczny
(-)
Wojna 1939-1945 r.
(1408)
Rodzina
(1346)
Miłość
(1268)
Wojsko
(1102)
Książka w języku angielskim
(1056)
Historia
(1011)
Filozofia
(986)
Tajemnica
(957)
Życie codzienne
(930)
Wychowanie w rodzinie
(921)
Żydzi
(884)
Przyjaźń
(869)
Sztuka
(865)
Kultura
(820)
II wojna światowa (1939-1945)
(816)
Zwierzęta
(803)
Przedsiębiorstwo
(698)
Stosunki interpersonalne
(686)
Śledztwo i dochodzenie
(683)
Uczucia
(677)
Kucharstwo
(672)
Zabójstwo
(657)
Relacje międzyludzkie
(640)
Młodzież
(639)
Język angielski
(632)
Pisarze polscy
(632)
Zarządzanie
(620)
Psychoterapia
(606)
Wychowanie
(593)
Aktorzy polscy
(587)
Małżeństwo
(569)
Dzieci
(563)
Matematyka
(544)
Duchowieństwo katolickie
(536)
Polacy za granicą
(534)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(518)
Magia
(485)
Psychologia
(477)
Przestępczość zorganizowana
(468)
Samorealizacja
(465)
Odżywianie
(464)
Unia Europejska
(462)
Fizyka
(452)
Politycy
(449)
Nauka
(448)
Uczniowie
(443)
Obyczaje
(441)
Teatr polski
(436)
Władcy
(432)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(427)
Medycyna
(414)
Nastolatki
(410)
Trudne sytuacje życiowe
(410)
Polityka międzynarodowa
(409)
Religia
(401)
Nauczyciele
(399)
Osobowość
(396)
Dziennikarze
(395)
Dziewczęta
(389)
Internet
(389)
Kościół katolicki
(389)
Samopoznanie
(387)
Gry i zabawy umysłowe
(383)
Ochrona środowiska
(378)
Turystyka
(377)
Polityka
(376)
Leczenie
(371)
Lektura szkolna
(370)
Zamki i pałace
(368)
Psy
(367)
Fortepian
(365)
Policja
(362)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(362)
Praca
(357)
Policjanci
(354)
Miasta
(353)
Astronomia
(350)
Nauczanie
(342)
Rośliny
(339)
Samorząd terytorialny
(338)
Relacja romantyczna
(336)
Językoznawstwo
(333)
Pedagogika
(329)
Rodzeństwo
(329)
Wychowanie przedszkolne
(328)
Sekrety rodzinne
(327)
Prawo
(326)
Etyka
(322)
Papiestwo
(321)
Wybory życiowe
(316)
Chrześcijaństwo
(313)
Prawo pracy
(313)
Mężczyzna
(309)
Przyroda
(304)
Boże Narodzenie
(303)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komunikacja kryzysowa w polityce. Między marketingiem politycznym a PR-em / Olgierd Anusiewicz. // W:Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje/red. nauk. Wojciech Jabłoński. - Warszawa, 2014, s. 59-79 Tytuł książki, nr inw. 166870.
Dokument nadrzędny:
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
Symbol UKD (980): 659.1+659.4:316.77:32.019.5:324(438+44+430)"1989/..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (nr inw. 175290) (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_138594 (nr inw. 138594) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (nr inw. 182748) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (nr inw. 47737) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_147412 (nr inw. 147412) (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Chylą się kirem spowite sztandary...Polska nekropolityka / Wiesław Gałazka. // W:Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje/red. nauk. Wojciech Jabłoński. - Warszawa, 2014, s. 101-128, il. Tytuł książki, nr inw. 166870.
Dokument nadrzędny:
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne a marketing polityczny/ Jan Garlicki. W: Nauki o mediach i komunikacji społecznej : krystalizacja dyscypliny w Polsce : tradycje, nurty, problemy, rezultaty / redakcja naukowa Andrzej Adamski, Sławomir Gawroński, Marcin Szewczyk.Warszawa: Rzeszów, 2017S.93-99.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Głosowanie na niby. "Marketing polityczny" jako czynnik osłabiający demokrację / Wojciech Jabłoński. // W:Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje/red. nauk. Wojciech Jabłoński. - Warszawa, 2014, s. 41-57, il. Tytuł książki, nr inw. 166870.
Dokument nadrzędny:
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 07 Media początku XXI wieku (nr inw. 166870) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_161201 (nr inw. 161201) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_7313.A (nr inw. 7313) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_155367 (nr inw. 155367) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_172317 (nr inw. 172317) (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Cm 32 (nr inw. 125647) (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Autor
Symbol UKD (980): 32.019.5:[324:342.51](438:73)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 M (nr inw. 48953) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (nr inw. 58490) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (nr inw. 37412) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_156228 (nr inw. 156228) (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polityczna działalność zintegrowana. Public relations w strategii komunikowania politycznego / Łukasz Przybysz. // W:Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje/red. nauk. Wojciech Jabłoński. - Warszawa, 2014, s. 11-28, il. Tytuł książki, nr inw. 166870.
Dokument nadrzędny:
Książka
W koszyku
Jest to pionierska monografia, która koncentruje się na problematyce manipulacji ważnością propozycji programowych podczas kampanii wyborczej. W światowej politologii publikacje związane z kluczową dla badań Rafałowskiego koncepcją własności kwestii mają wysoką rangę, jednak w polskim piśmiennictwie naukowym odwołania do nich są nieliczne, a pojęcie i związana z nią teoria nie były do tej pory przedmiotem systematycznych rozważań ani implementacji w badaniach polskiej sceny politycznej. Jest to książka z bogatym fundamentem teoretycznym i metodologicznym, operująca specjalistycznym językiem i aparatem pojęciowym charakterystycznym dla nauk politycznych i socjologii. Książka nie jest poradnikiem z zakresu marketingu politycznego, w którym jak na tacy podane są sposoby i narzędzia do prowadzenia kampanii wyborczej. Niemniej inteligentny czytelnik bez większego trudu wyłuska z tej solidnej naukowej analizy wiedzę o tym, jakie strategie są ryzykowne, które zaś pod pewnymi warunkami przyniosą niemal pewne zwycięstwo. Dowie się też, kto zazwyczaj stosuje w kampanii strategię tysiąca kwiatów, kiedy i pod jakimi warunkami wyjście poza własne terytorium programowe może być skuteczną taktyką wyborczą, jakie treści mają duży potencjał demobilizacji elektoratu przeciwnika, jak skupić uwagę elektoratu na tematach dających przewagę w rywalizacji o władzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 324 (nr inw. 181254) (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komunikacyjne małżeństwo z rozsądku. Marketing polityczny to nie tylko PR / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. // W:Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje/red. nauk. Wojciech Jabłoński. - Warszawa, 2014, s. 29-40 Tytuł książki, nr inw. 166870.
Dokument nadrzędny:
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W_150737 (nr inw. 150737) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej