Kacała Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(896)
Kotwica Wojciech
(794)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(670)
Kacała Joanna
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(662)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(606)
Konopnicka Maria
(590)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(548)
Shakespeare William (1564-1616)
(495)
Zarawska Patrycja (1970- )
(494)
Kochanowski Jan
(490)
Popławska Anna (tłumaczka)
(489)
Rzehak Wojciech
(483)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(466)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(465)
Tuwim Julian (1894-1953)
(461)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(444)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(427)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(422)
Disney Walt (1901-1966)
(420)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(401)
Zimnicka Iwona (1963- )
(401)
Prus Bolesław (1847-1912)
(398)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(390)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(378)
Roberts Nora (1950- )
(376)
King Stephen (1947- )
(351)
Prus Bolesław
(351)
Christie Agatha (1890-1976)
(345)
Osiecka Agnieszka (1936-1997)
(344)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(343)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(340)
Marciniakówna Anna
(337)
Sandemo Margit (1924-2018)
(337)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(321)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(320)
Szulc Andrzej
(320)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(308)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(305)
Fabianowska Małgorzata
(305)
Polańczyk Danuta
(301)
Steel Danielle (1948- )
(283)
Lem Stanisław (1921-2006)
(281)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(280)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(279)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(278)
Cygan Jacek (1950- )
(275)
Młynarski Wojciech (1941-2017)
(271)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Braiter Paulina (1968- )
(261)
Mazan Maciejka
(260)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(260)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(257)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(256)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Kraśko Jan (1954- )
(242)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(236)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Ławnicki Lucjan
(233)
Broniewski Władysław (1897-1962)
(232)
Verne Jules (1828-1905)
(232)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(227)
Olewicz Bogdan (1946- )
(227)
Birek Wojciech (1961- )
(226)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(225)
Krajewski Seweryn (1947- )
(224)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(224)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(220)
Siemianowski Roch (1950- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(219)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(216)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(216)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(214)
Kondratowicz Janusz (1940-2014)
(213)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(213)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(212)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(212)
Dutkiewicz Marek (1948- )
(209)
Ludwikowska Jolanta
(209)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(208)
Twardowski Jan (1915-2006)
(205)
Beaumont Émilie (1948- )
(204)
Gawryluk Barbara (1957- )
(204)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Dumas Alexandre (1802-1870 ; ojciec)
(200)
Gellner Dorota (1961- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Zainteresowanie naukowców, badaczy i przedsiębiorców procesem doskonalenia organizacji oraz wdrażania zmian organizacyjnych w firmach skłoniło nas do zastanowienia się nad znalezieniem wspólnego dla wszystkich forum wymiany myśli, pomysłów, koncepcji. Wieloletnie doświadczenie w wydawaniu Prac Naukowych pt. Zmiana warunkiem sukcesu, jak również analiza potrzeb i zainteresowań czytelników ze świata zarówno nauki, jak i biznesu były podstawą do stworzenia nowego zeszytu – „Management Forum”, wydawanego w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Mamy nadzieję, że stanie się on platformą wymiany wyników badań oraz wynikających stąd rozważań, dyskusji i polemik w obszarze nauk o zarządzaniu. Pierwszy numer poświęcono tematyce koncepcji doskonałości i doskonalenia organizacji. Jest ona rozumiana nie tyle jako możliwy do osiągnięcia stan idealny, ale jako droga, którą w swej strategii rozwoju i zmian może obrać przedsiębiorstwo. W pierwszej części autorzy podjęli próbę zdefiniowania pojęcia doskonałości w zarządzaniu organizacją. Na poziomie strategicznym organizacji doskonałość została przedstawiona nie tylko jako stan stabilny organizacji, ale przede wszystkim jako proces dynamiczny, do którego należy dążyć, uwzględniając dynamikę otoczenia, przesuwającą perspektywę doskonałości poza horyzont możliwości jej stabilizacji. W podejściu operacyjnym liczby, dane i fakty są podstawą do definiowania celów procesów doskonalących oraz ich pomiaru. Autor stawia tezę, iż metodyczne, ustrukturyzowane podejście do doskonalenia organizacji daje przewagę w stosunku do działań nieustrukturyzowanych, sytuacyjnie lub intuicyjnie krytycznych, wynikających z konieczności podjęcia działań doskonalących w określonym obszarze organizacji. Definiowanie doskonałości na poziomie projektowym stawia przed organizacjami pytanie, czy odpowiednio wysoki poziom doskonałości w zarządzaniu projektami bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom jakości obsługi klienta i oferowanych mu produktów. W drugiej części autorzy opisują problem doskonalenia organizacji w kontekście zjawisk kulturowych i procesów psychologicznych w przełamywaniu barier poznawczych i emocjonalnych wśród pracowników. W artykule przyjęto założenie, iż doskonałość organizacji wymaga uznania umowności pojęcia „doskonałość”. W przeciwnym wypadku próby realizacji jakiegokolwiek modelu doskonałości będą rodzić napięcia i powodować trudności w codziennym funkcjonowaniu każdej organizacji. Powinni być tego świadomi przede wszystkim przedstawiciele kadry kierowniczej. Im częściej założenie o doskonałości traktują dosłownie, tym więcej trudności pojawia się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Autor kolejnego artykułu zwraca uwagę na to, jak zachowania obywatelskie przejawiane przez pracowników wpływają na powodzenie procesu ciągłego doskonalenia oraz osiągnięcie przez przedsiębiorstwo oczekiwanego poziomu doskonałości. W ostatnim artykule zaprezentowano mierniki efektywności podnoszenia kompetencji pracowników, dokonano ich krytycznej oceny, jak również zaproponowano ranking najlepszych mierników. Na koniec przedstawiono badania dotyczące stosowania tych mierników przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej