322175
Book
In basket
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
Subject
Symbol UKD (080)
796:339.138(075.8)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. W_152267 (nr inw. 152267) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. C 796/799 (nr inw. 152101) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 796/799 (nr inw. 187502) (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 796/799 (nr inw. 52069) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 311-316.
Target audience note
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again