322215
Book
In basket
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 190 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. C 351/354 (nr inw. 182807) (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 188-190.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again