322216
Book
In basket
Publikacja może stać się ważnym źródłem informacji dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego. W sposób kompletny opisano w niej zagadnienia przybliżające czytelnikowi wiedzę z zakresu historii sportu, terminologii specjalistycznej związanej z tym obszarem nauki, problematyki edukacji olimpijskiej, interakcji zachodzących w relacjach trener-zawodnik, wychowawczego znaczenia ról odgrywanych przez trenerów i instruktorów oraz ich znaczenia dla prawidłowego wychowania. Autor pisze we wstępie: „W europejskim szkolnictwie wyższym pedagogika sportu została uznana za ważną dyscyplinę akademicką, funkcjonującą w dziedzinie nauk o sporcie, której celem jest wspomaganie działań edukacyjnych (wychowawczych) osób uczestniczących w treningu sportowym i innych formach aktywności fizycznej, niezależnie od miejsca i czasu ich realizacji w ciągu całego życia”. Opinia ta jest najwłaściwszym wyjaśnieniem potrzeby opracowania tej problematyki w formie prezentowanego podręcznika.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. W_181130 (nr inw. 181130) (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. C 796/799 (nr inw. 181131) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 201-224.
Target audience note
Dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again